|
Ziomale witają www.lineage2.gigarent.it serwer, na którym gramy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RedHanter
Ziomek
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/9 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: Śro 11:24, 14 Gru 2005 Temat postu: Questy na Warsmitha |
|
|
Trial of the Guildsman Próba Gildii Level 35 Giran
1. Pomów z Zarządcą Składu (Warehouse Keeper) Valkonem w Giran. Valkon wyjaśni, że jeśli chcesz zyskać szacunek krasnoludzkiej społeczności jako formalny członek gildii musisz przejść Próbę Gildii, polegającą na stworzeniu siedmiu Pierścieni Czeladnika (Journeyman’s Rings). Musisz zapłacić Valkonowi 2000 adena za rejestrację do questu.
2. Valkon skieruje cię na Talking Island do kowala (Blacksmith) Altana. Ponieważ to nerwowy osobnik Valkon poradzi tobie wziąć jagodę (Berry) Mandragora ze sobą.
3. Jagody Mandragora można uzyskać od zabitych Mandragor Kwitnących (Blossom) i Mandragor Drzewek (Sapling). Idź na farmy mandragor, które znajdują się przy wejściu do Execution Grounds, gdzie kończy się droga biegnąca z Dion. Zdobądź jagodę.
4. Pogadaj z Altranem. Da ci receptę na Journeyman’s Ring:
- Journeyman Gem (item questowy)
- Journeyman Deco Bead (item questowy)
- 1 steel
- 10 varnish
- 10 kryształów d-grade
Da ci również kontakty do osób, które pomogą w sporządzeniu pierścieni.
5. Zanim przystąpisz do tworzenia pierścieni musisz mieć podstawowe materiały (patrz recepta), czyli: 7 sztabek stali (steel), 70 porcji lakieru (Varnish) i 70 kryształów d-grade.
6. Aby zdobyć Klejnot Czeladnika (Journeyman Gem) musisz iść do Gludin do Zarządcy Składu Normana. On natomiast odeśle cię do Hunters’ Village do kowala Duninga.
7. Duning zleci tobie polowanie na Orki Breka w celu odzyskania 30 kluczy (Keys). Orki te można znaleźć na północ od Giran, na drodze idącej prosto do Dragon Valley.
8. Gdy zdobędziesz 30 kluczy wróć do Duninga.
9. Duning odeśle cię z powrotem do Gludin do Normana. Norman da ci listę rzeczy, jakie będziesz potrzebował do zrobienia 7 Journeyman Gem. Na szczęście każdy potwór w tej misji dropuje 2 sztuki materiału.
10. Zabijaj Granite Golemy na Wastelands, aby zdobyć 70 Granitowych Osełek (Granite Whetstone).
11. Zabijaj Ghoule lub Strainy na Execution Grounds, aby zdobyć 70 porcji Szarego Kościanego Proszku (Gray Bone Powder).
12. Zabijaj Dead Seekers na Execution Grounds, aby zdobyć 70 Czerwonych Barwników (Red Pigment).
13. Zabijaj Silenosy wzdłuż dróg biegnących na północ od Giran, aby zdobyć 70 Plecionych Włókien (Braided Yarn).
14. Wróć do Normana. On zrobi ci 7 Journeyman Gem.
Aby kontynuować musisz mieć level 36.
15. Aby zdobyć Deco Beads musisz pomówić z kowalem Pinterem w Gludio. Pinter wyśle cię do Mrowiska (Ant Nest), abyś zdobył 70 paciorków (beads) na Robotnicach (Ant Worker).
16. Ant Worker są czarne, nie czerwone, ani nie skrzydlate. Z robotnic wypadają zarówno beads, jak i lumps (porcje). Lumps możesz przerabiać dzięki recepcie od Pintera na beads, 1 Lump=5 Beads.
17. Gdy będziesz już miał 70 beads wróć do Pintera. Da ci on potrzebne 7 Deco Beads.
18. Zrób 7 Journeyman’s Ring za pomocą recepty od Valkona. Zanieś mu gotowe pierścienie, a Valkon nagrodzi cię Odznaką Gildii (Mark of Guildsman).
Testimony of Prosperity Świadectwo Dobrobytu Level 37 Giran
1. Idź do Zarządcy Składu Parmana do Giran. Parman objaśni, że zamożność jest cnotą krasnoludów. Symbolizuje ona wartościowość, produktywność, urodzajną ziemię i zdrowe ciało. Jeśli zdołasz znaleźć znaki przedstawiające każde ze znaczeń zamożności to otrzymasz Odznakę Dobrobytu (Mark of Prosperity).
2. Znak Dostatku (Token of Wealth). Idź do Dwarven Village porozmawiać z Lockirinem Żelazną Bramą (Iron Gate’s Lockirin).
3. Porozmawiaj z innymi starszymi krasnoludami stojącymi dookoła Lockirina. Każdy z nich wyśle cię po odbiór czegoś.
4. Balanki Srebrna Łuska (Silver Scale’s) wyśle cię do Marysi Czerwony Berecik (Maryse Redbonnet). Marysia potrzebuje 100 Zwierzęcych Skór (Animal Skins) na swoje zobowiązania. Gdy dasz jej skóry będziesz musiał się jeszcze przejść do kupca Miona.
5. Trader Mion wręczy ci darowiznę dla Marysi.
6. Spiron Złote Koło (Golden Wheel’s) wyśle cię do Trader Shari. Wróć z darem od Shari.
7. Filaur Szara Kolumna (Gray Pillaur’s) wyśle cię do górnika (Miner) Boltera. Bolter powie, że już zapłacił co trzeba i wręczy ci kwit, abyś pokazał go Filaurowi.
8. Arin Czarne Kowadło (Black Anvil’s) wyśle cię do Mistrza Tomy. Jeśli jesteś Scavangerem to będziesz wiedział, jak go znaleźć, gdyż miałeś już tą wątpliwą przyjemność go szukać. Jeśli jednak nie, to zajrzyj do questu Path to Scavanger, punkt 3. Gdy go znajdziesz dostaniesz od niego co trzeba bez szemrania.
9. Keef Bronzowy Klucz (Bronze Key’s) wyśle cię do Przewoźnika (Carrier) Torocco. Torocco stwierdzi, że nie ma pieniędzy i poprosi, abyś zapłacił za niego.
10. Wróć do Keefa i daj mu 5000 adena za Torocca.
11. Teraz pomów z Lockirinem, który da ci Starą Księgę Rachunkową (Old Account Book) jako Znak Dostatku (Token of Wealth).
12. Znak Urodzajnej Ziemi (Token of Fertile Lands). Porozmawiaj z Pioturem (czy też Peterem), który stoi koło domu na północ od Orc Barracks. Da ci Błogosławione Nasiono (Blessed Seed) jako Znak Urodzajnej Ziemi bez żadnych dodatkowych zadań!
13. Znak Płodności (Token of Fecundity). Pogadaj ze Straznikeim Brightem w Dion.
14. Bright poprosi o 20 Płatków Mandragory (Mandragora Flower Petals) i 10 skrawków Karmazynowego Mchu (Crimson Moss) na bukiecik dla jego matki.
15. Płatki zdobędziesz zabijając Mandragory u wejścia do Execution Grounds, na końcu drogi z Dion.
16. Mech zdobędziesz na mrówkach (Crimson Ants) na Cruma Swamp.
17. Bright powie ci, żebyś sam zaniósł bukiet jego matce Emily.
18. Emily da ci receptę, która jest Znakiem Płodności (Token of Fecundity).
19. Znak Zdrowia (Token of Health). Porozmawiaj z Zarządcą Składu Wilfordem, który jest na Talking Island. W czasie rozmowy zapytaj go o elfa, który żyje ponad 1000 lat.
20. Idź do Lilith (jest w świątyni) i daj jej BroszkęWilforda. Jak będziesz ją grzecznie prosić to da ci Elfi Opłatek (Elven Wafer) jako Znak Zdrowia (Token of Health).
21. Idź do Parmana do Giran. Nie, to jeszcze nie koniec.
Aby kontynuować musisz mieć level 38.
22. Parman wyśle cię na spotkanie z Mistrzem Nikola, który stoi pośród ruin na południowy wschód od Cruma Tower, na bagnach. Nikola da ci trochę gliny, abyś zrobił odcisk zamku do skrzyni tytana (Box of Titan’s Keyhole).
23. Skrzynia tytana jest na drugim piętrze Cruma Tower, w komnacie 10. Dostać się tam będzie bardzo ciężko bez wsparcia. Zrób odcisk zamka i wróć do Nikoli.
24. Nikola da ci listę składników potrzebnych do sporządzenia klucza: 10 kolców Marsh Spider, 10 pęcherzów Toad Lord, 20 pancerzy Stakato i 20 kryształów d-grade. Wszystkie potrzebne potwory są dookoła na bagnach.
25. Przynieś zdobyte składniki Nikoli, a dostaniesz od niego klucz (Key of Titan). Wróć do skrzyni tytana do wieży i wyciągnij z niej kawałek tabliczki Maphr (Maphr Tablet Fragment).
26. Pokaż to Nikoli, po czym wróć do Parmana do Giran.
27. Parman da ci Odznakę Dobrobytu (Mark of Prosperity). Uuuffffff….
Test of the Maestro Test Mistrza Level 39 Dwarvem Village
1. W Dwarven Village pomów z Lockirinem Żelazną Bramą (Iron Gate’s). Wyjaśni ci, że ten test wyłowi najlepszych rzemieślników pośród krasnoludów. Musisz zdobyć listy polecające od każdego z trzech starszych.
2. Musisz porozmawiać z trzema starszymi krasnoludami w sali i uzyskać listy od nich.
3. Balanki Srebrna Łuska (Silver Scale’s) wyśle cię do Kapitana Croto (Ork stojący w środku wsi).
4. Croto poprosi, żebyś odnalazł jego siostrzeńca Kamuru.
5. Idź do Jaskini Prób (Cave of Trials) w królestwie orków (poprzez teleport do Gludin). W jaskini wejdź do komnaty #22 (wygląda jak więzienie). W jedynej otwartej celi są zwłoki Kamuru.
6. „Przemów” do zwłok i stań twarzą do ściany będącej za nimi. Czyż nie wygląda trochę dziwnie? Ta ściana to złudzenie. Rusz śmiało naprzód, przejdź przez ścianę i udaj się przed siebie. W następnej komnacie #21 są Czatownicy (Evil Eye Lookouts)- zabij ich lub zignoruj. W komnacie #20 będzie Evil Eye Lord. Zabij go, aby mieć dowód na śmierć Kamuru.
7. Wróć do Croto, od niego idź do Balanki. Balanki da ci list polecający.
8. Następnie zagadaj do Arina Czarnego Kowadła (Black Anvil’s). Poprosi cię o odszukanie Mistrza Tomy. Brzmi znajomo? Dla przypomnienia zajrzyj do questu Path to Scavanger punkt 3.
9. Gdy będziesz rozmawiał z Tomą zgódź się pomóc mu w eksperymencie. W przeciwnym razie się teleportuje.
10. Toma poprosi cię o naciśniecie guzika. Jeśli eksperyment się uda, to zostaniesz teleportowany do Dwarven Village. Ale eksperyment się nie uda i będziesz musiał odnaleźć Tomę jeszcze raz!
11. Gdy go znajdziesz dostaniesz od niego 5 przyrządów (Device). Zanieś je Arinowi, a otrzymasz jego list polecający.
12. Udaj się na rozmowę z Filaurem Szarą Kolumną (Filaur Gray Pillar’s). Poprosi cię, abyś odnalazł Badaczkę (Researcher) Lorain.
13. Lorain jest nieco na północ od wejścia do Wieży Cuma, schowana za dużym głazem. Każe ci zebrać składniki potrzebne na antidotum: 10 Stinger Wasp Needles, 10 Marsh Spider Webs i 10 Leech Bloods.
14. Wszystkie stwory są na bagnach. Zbierz składniki i wróć do Lorain.
15. Lorain da ci odpowiedni dokument.
16. Idź do Filaura, który da ci list polecający.
17. Mając wszystkie potrzebne listy porozmawiaj z Lockirinem, a Odznakę Mistrza (Mark of the Maestro) otrzymasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|